مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 13:072023-07-12بين الملل

سران ناتو رییس جمهور اوکراین را ناامید کردند


« به نظر می رسد هیچ آمادگی برای دعوت اوکراین به ناتو یا عضویت آن در ائتلاف وجود ندارد.

این رویکرد به روسیه این فرصت را می دهد تا با باز گذاشتن امکان چانه زنی درباره عضویت آینده اوکراین در ناتو در هر توافق صلح به آدم کشی خود ادامه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، اجلاس سران ناتو در ویلنیوس، پایتخت لیتوانی پایان خوشی برای ولادیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین نداشت.

آخرین تلاش او برای دریافت دعوتنامه برای پیوستن اوکراین به ناتو پس از امضای بیانیه ای که رهبران 31 کشور در آن جدول زمانی مشخص یا شرایط مشخصی برای عضویت نهایی آن ارائه نکردند، شکست خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگاردین ؛ رییس جمهور ناامید اوکراین، جو بایدن و دیگر رهبران حاضر در اجلاس سران در ویلنیوس، پایتخت لیتوانی را به بی احترامی متهم کرده بود و شکایت کرد که "آمادگی" برای دعوت از کشورش برای پیوستن به اتحاد ناتو وجود ندارد.

در بیانیه ناتو آمده است در حالی که آینده اوکراین در ناتو است ، ائتلاف تنها زمانی از اوکراین دعوت می کند که کی یف اصلاحات دموکراتیک و بخش امنیتی را تکمیل کرده باشد.

زلنسکی در بیانیه ای که پس از این بیانیه منتشر شد، گفت: امروز با ایمان به تصمیم ها، با ایمان به شرکا و ایمان به ناتوی قوی سفری را به اینجا آغاز کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سران ناتو رییس جمهور اوکراین را ناامید کردند

سران ناتو رییس جمهور اوکراین را ناامید کردند