مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 21:002023-07-22اقتصادي

توقیف 16 تن آرد در شهرستان مشهد


رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از کشف و توقیف حدود 16 هزار کیلوگرم آرد در محدوده روستای بازمرگان شهرستان مشهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سید علی اکبر نصری سرآسیا اظهار کرد: حدود 400 کیسه آرد نوع یارانه ای نوع 2 کشف و با دستور مقام محترم قضایی در تعزیرات حکومتی توقیف شد.

وی بیان کرد: طی پایش و بازرسی های مشترک بازرسان اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد با پلیس محترم جرائم اقتصادی و انتظامی منطقه و اتحادیه صنف نانوایان از احتکار مقدار زیادی آرد یارانه ای خارج از شبکه در یک انبار در محدوده آگاه و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد بیان کرد: پس از مطمئن شدن برابر بررسی های کارشناسان و بازرسان در گشت مشترک صورت گرفته کالاهای آرد یارانه ای در حال کیسه به کیسه شدن از آرد نیمه یارانه ای به کیسه های آزاد پز بود و در بازار با عنوان آرد آزاد به واحدهای نانوایی با قیمت های بالاتری عرضه می گردید.

از انبار موصوف دستگاه دوخت سر کیسه، مقداری رنگ جهت ثبت تاریخ جدید بر روی کیسه ها و برگه های از پیش چاپ شده جهت الصاق به کیسه های آرد آزاد، پر شده با آرد نیمه یارانه ای نیز رویت و جمع آوری گردید ضمن اینکه کلیه در کیسه های آرد یارانه ای نوع دو جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 16 تن آرد در شهرستان مشهد

توقیف 16 تن آرد در شهرستان مشهد