مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 22:062023-07-01سياسي

رونمایی از سرود 5 هزار نفری «جاری خم» در اصفهان + فیلم


محسن سلطانی مدیر تولید و تهیه کننده سرود جاری خم در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: این سرود به عنوان اولین سرود گفتمان غدیر براساس سخنرانی های حضرت امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در سال های مختلف درباره غدیر آماده شده است.

وی گفت: سخنرانی های حضرت امام(ره) و حضرت آیت الله خامنه ای درباره غدیر در 70 صفحه جمع آوری شد که پس از خلاصه نویسی ابتدا به 20 صفحه و در نهایت به یک صفحه کلید واژه تبدیل شد.

مدیر تولید و تهیه کننده سرود جاری خم افزود: شعر را قاسم صرافان  با همکاری افشین علا  براساس کلید واژه های سخنرانی های حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب سروده است.

سلطانی بیان کرد: امید روشن بین ملودی، فرزاد سرور  آهنگ ساز و تنظیم کننده و محمد علی ادهمیان تدوین گر این سرود را برعهده داشته اند.

وی با بیان اینکه کانون فرهنگی بضعه الرسول سلام الله علیها و وفاق مجری این سرود هستند، گفت: این سرود با تک خوانی سید احمد معنوی و شرکت 5 هزار دانش آموز اردیبهشت ماه امسال در میدان امام(ره) اصفهان اجرا و ضبط شده است.

مدیر تولید و تهیه کننده سرود جاری خم خاطر نشان کرد: این سرود به مناسبت عید سعید غدیر  با توجه به علاقه جوانان به شعر و سرود  تهیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سرود 5 هزار نفری «جاری خم» در اصفهان + فیلم

رونمایی از سرود 5 هزار نفری «جاری خم» در اصفهان + فیلم