مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 22:252023-07-09سياسي

مشکلات مسکن مهر پلدختر تا 2 ماه آینده برطرف می شود


مشکلات مسکن مهر شهرستان پلدختر تا دو ماه آینده برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار داشت: جلسه ای با حضور نماینده مردم مجلس و فرماندار در راستای اجرای قانون نهضت ملی مسکن و رفع مسائل و مشکلات و موانع مسکن پلدختر انجام شد.

وی افزود: در این جلسه مشکلات حوزه مسکن پلدختر بررسی و بنا شد این مشکلات یکی، یکی برطرف شود و به ویژه مشکل تأمین مسکن فرهنگیان با مساعدت نماینده مردم پلدختر در مجلس دراسرع وقت به عنوان اولویت برطرف خواهد شد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه، گفت: باتوجه به مشکلات مسکن در شهرستان در حوزه سیل و مناطق مختلفی از شهر و پسا سیل، تعاونی مسکن فرهنگیان و مسکن مهر پلدختر و مراجعات زیادی که در این زمینه وجود داشت از مدیرکل راه و شهرسازی استان برای حضور در شهرستان دعوت شد.

سید حمیدرضا کاظمی، افزود: در جلسه ای با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان و تعاونی ها مشکلات حوزه مسکن مطرح و پس از بررسی نسبت به رفع آن از جمله پیگیری مشکلات چندین ساله تعاونی ها از جمله فرهنگیان و مسکن مهر، قول مساعد داد.

وی افزود: 195 نفر برای خرید زمین با پرداخت پول عضو تعاونی مسکن فرهنگیان پلدختر شدند که باتوجه به الحاقی که به شهر شده و توافقی که به عمل آمده، تعداد بیش از 40 نفر از آنها فاقد زمین هستند که مدیرکل راه و شهرسازی استان ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مسکن مهر پلدختر تا 2 ماه آینده برطرف می شود

مشکلات مسکن مهر پلدختر تا 2 ماه آینده برطرف می شود