مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 15:052023-06-23دانش

جهاددانشگاهی در زمینه علوم انسانی کارهای قابل قبولی دارد


رییس جهاد دانشگاهی در دیدار با استاندار اردبیل گفت: جهاددانشگاهی در زمینه علوم انسانی کارهای قابل قبولی دارد و امروز توانسته قدم های مناسبی در این زمینه بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل ازجهاد دانشگاهی، همزمان با برگزاری پنجاه دومین گردهمایی معاونان پژوهش و فناوری واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی سراسر کشور در اردبیل نشست مشترک حسن مسلمی نایینی رییس جهاددانشگاهی و سیدحامد عاملی استاندار اردبیل برگزار شد.

مسلمی نایینی رییس جهاددانشگاهی در این نشست که در دفتر استانداری برگزار شد به ظرفیت این نهاد انقلابی در زمنیه علوم انسانی اشاره کرد و گفت: جهاددانشگاهی در زمنیه علوم انسانی کارهای قابل قبولی دارد و امروز توانسته قدم های مناسبی در این زمینه بردارد.

وی گفت: استان اردبیل در راستای توسعه استان و احصاء مشکلات و رفع آن می تواند از این ظرفیت ها استفاده کند.

رییس جهاد دانشگاهی با اعلام اینکه ما آماده کمک به استانداری ها در زمنیه های مختلف علمی و پژوهشی هستیم تصریح کرد: در مراکز آموزش عالی بسیاری از رشته های دانشگاهی ما می تواند زمینه های توسعه علمی استان و کشور را مرتفع سازد.

سیدحامد عاملی استاندر اردبیل نیز در این نشست گفت: جهاددانشگاهی می تواند در حل مشکلات جامعه به عنوان یک نهاد تصمیم ساز وارد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی در زمینه علوم انسانی کارهای قابل قبولی دارد

جهاددانشگاهی در زمینه علوم انسانی کارهای قابل قبولی دارد