مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-10بين الملل

تقلای آمریکایی ها برای افزایش دامنه اشغالگری در سوریه


منابع مطلع سوری از تقلای نظامیان آمریکا برای افزایش دامنه اشغالگری خود در خاک سوریه با بازگشت به مناطقی پرده برداشتند که در سال 2019 و در پی عملیات نظامی ترکیه علیه شبه نظامیان کُرد، - منابع مطلع سوری از تقلای نظامیان آمریکا برای افزایش دامنه اشغالگری خود در خاک سوریه با بازگشت به مناطقی پرده برداشتند که در سال 2019 و در پی عملیات نظامی ترکیه علیه شبه نظامیان کُرد، از آنها خارج شده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری اسپوتنیک در این رابطه به نقل از منابع محلی در حومه حسکه گزارش داد که نظامیان آمریکایی با استفاده از هفت خودروی زرهی نظامی و با همراهی یگان های مسلح ویژه وابسته به نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) اقدام به گشت زنی در روستای سیرانه در شرق شهر الدرباسیه، واقع در شمال استان حسکه کردند.

به گفته این منابع، نیروهای آمریکا برای دومین بار ظرف 24 ساعت این گشت زنی مشترک را با یگان های ویژه قسد در روستای مذکور واقع در 6 کیلومتری شرق الدرباسیه در نزدیکی مرز سوریه و ترکیه انجام دادند.

طبق این گزارش، تیم گشتی آمریکایی ها چند ساعت در روستای سیرانه مستقر شد و مجهز به سگ های پلیسی آموزش دیده و تجهیزات ارتباطی و اندازه گیری نظامی بود و نیروهای آن پس از بستن همه راه ها، در اطراف روستا پرسه زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقلای آمریکایی ها برای افزایش دامنه اشغالگری در سوریه

تقلای آمریکایی ها برای افزایش دامنه اشغالگری در سوریه