مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 02:002023-07-17پزشكي

چگونه بفهمیم که بیماری لثه داریم؟ یکی از علائم شایع عفونت لثه


اگر التهاب لثه درمان نشود، باکتری ها به بافت های زیر لثه حمله کرده و آنها را از بین می برند و به سمت دندان های اطراف حرکت می کنند که مرحله پیشرفته بیماری است.

- اگر التهاب لثه درمان نشود، باکتری ها به بافت های زیر لثه حمله کرده و آنها را از بین می برند و به سمت دندان های اطراف حرکت می کنند که مرحله پیشرفته بیماری است.

در این حالت استخوان نگهدارنده دندان شکسته می شود و در برخی موارد ریشه دندان نمایان و حساس می شود، بین دندان ها فاصله ایجاد می شود و دندان لق می شود.

اگر حداقل چند بار در هفته بعد از مسواک زدن یا نخ دندان کشیدن بزاق شما صورتی رنگ می شود، ممکن است در مراحل اولیه بیماری لثه باشید.

به نقل از ایندیپندنت، یک تجربه تلخ در مطب دندانپزشکی کافی است تا ما از رفتن به دندانپزشکی مادام العمر وحشت داشته باشیم.

جدای از افکار ناخوشایند مانند ترس از تزریق داروی بی حسی یا صدای مته، یکی دیگر از عواملی که ما را از مراجعه به مطب دندان باز می دارد، عدم رسیدگی به وضعیت دندان ها و لثه ها است.

اما هر چه مراجعه به دندانپزشک را بیشتر به تعویق بیندازیم، وضعیت بدتر می شود و یک حفره ساده می تواند منجر به درمان ریشه شود.

اگر حداقل چند بار در هفته بعد از مسواک زدن یا نخ دندان کشیدن بزاق شما صورتی رنگ می شود، ممکن است در مراحل اولیه بیماری لثه باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه بفهمیم که بیماری لثه داریم؟ یکی از علائم شایع عفونت لثه

چگونه بفهمیم که بیماری لثه داریم؟ یکی از علائم شایع عفونت لثه