مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 22:502023-07-05ورزشي

ستاد ویژه بازی های آسیایی تشکیل شد


اداره کل ورزش و جوانان استان قم به منظور حمایت از ورزشکارانی که شانس حضور در بازی های آسیایی را دارند ستاد ویژه ای تشکیل داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز چهارشنبه 14 تیرماه ستاد ویژه بازی های آسیایی در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان تشکیل شد.

ستاد ویژه بازی های آسیایی با حضور مدیرکل و معاونان اداره کل ورزش و جوانان، مدیرکل امور اقتصادی و سرمایه گذاری استانداری قم و 20 ورزشکار با شانس حضور در مسابقات آسیایی و جهانی برگزار شد و در این جلسه ورزشکاران مشکلات خود در مسیر ورزش قهرمانی را عنوان کردند.

مرضیه نصراللهی - قهرمان پاراتکواندو، الناز قاسمی و نوریه عباسی - ملی پوشان هندبال، ثنا نامدار قشقایی - ملی پوش کبدی، محمد محمد نژاد - ملی پوش بسکتبال با ویلچر، مهدی ابراهیمی، مهدی جواهری، امیر عبدی و محمد جواد رضایی از قهرمانان رشته کشتی، امیرعلی مقدمی از قهرمانان دو و میدانی، حمید میرزایی نادر از ملی پوشان رشته کبدی و محمد جواد محبی از قهرمانان جودو از جمله ورزشکاران حاضر در این جلسه بودند که مشکلات خود را عنوان کردند.

عدم وجود سالن ورزشی مناسب رشته مربوطه و شغل مناسب برای ورزشکاران قهرمان دغدغه اصلی ورزشکاران بود که در این جلسه عنوان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد ویژه بازی های آسیایی تشکیل شد

ستاد ویژه بازی های آسیایی تشکیل شد