مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 20:202023-07-20اقتصادي

مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام در ساخت 3000 مسکن ایلام


مدیر عامل شرکت توسعه گران عمران ستاد اجرایی اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، گفت: این ستاد در ساخت 3000 هزار واحد مسکونی در اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان ایلام مشارکت می کند.

- ایسنا/ایلام مدیر عامل شرکت توسعه گران عمران ستاد اجرایی اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، گفت: این ستاد در ساخت 3000 هزار واحد مسکونی در اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان ایلام مشارکت می کند.

محمد جواد اسماعیلی ، در دیدار با استاندار ایلام، اظهار کرد: اگر زمین مورد نیاز برای ساخت واحدهای مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن در اختیار ستاد قرار دهید ما آمادگی داریم ساخت 3000 واحد را شروع کنیم.

وی، با بیان اینکه همکاری و همراهی خوبی از سوی دستگاه های متولی امر مهم مسکن در استان وجود دارد، افزود: در تلاش هستیم سهم ستاد از ساخت مسکن ها تا موعد مقرر ساخته شود و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه با دغدغه و جدیت در راستای مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن پیش می رویم، تصریح کرد: آمادگی لازم برای ساخت مسکن در قالب اقدام ملی در استان ایلام داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام اضافه کرد: شرکت توسعه گران عمران ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در سه شهرستان مهران، دهلران و ایلام مسکن می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام در ساخت 3000 مسکن ایلام

مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام در ساخت 3000 مسکن ایلام