مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 09:252023-06-26سياسي

برگشت عوائد ناشی از ضبط اموال قاچاقچیان مواد مخدر به خراسان جنوبی


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: رییس جمهور با درخواست استان برای اختصاص بخشی از عوائد ناشی از مصادره اموال قاچاقچیان به استان موافقت کرده است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: اعتیاد امروز یکی از چالش های جدی در جامعه است.

متأسفانه امروزه شاهد شیوع مصرف مواد مخدر در جامعه نسبت به گذشته هستیم به طوری که ذائقه ها تغییر کرده و اعتیاد تمام گروه های سنی و جنسی از جمله کودکان، جوانان، نوجوانان و بانوان را درگیر ساخته است.

همچنین مصرف مواد صنعتی روز به روز رو به رشد بوده و عمدتاً به دلیل باورهای غلطی است که نسبت به این مواد در جامعه تبلیغ شده است.

رشد تجارت مواد مخدر با سودهای سرسام آور در دنیا محمدرضا حسنی مقدم دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی در این خصوص در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: وضعیت عرضه مواد مخدر در جامعه جهانی روند فزاینده ای داشته است.

وی با بیان اینکه مواد محرک و توهم زا در حال حاضر 200 کشور جهان را درگیر کرده است، افزود: مواد مخدر سالانه بین 400 تا 500 میلیارد دلار سود خالص نصیب قاچاقچیان در کشورهای مختلف دنیا می کند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی ادامه داد: این سود سرسام آور سبب شده تا افراد زیادی با به کارگیری روش های خاص به دنبال تجارت در این حوزه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگشت عوائد ناشی از ضبط اموال قاچاقچیان مواد مخدر به خراسان جنوبی

برگشت عوائد ناشی از ضبط اموال قاچاقچیان مواد مخدر به خراسان جنوبی