مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 12:002023-06-25سياسي

اهل سنت کرمانشاه آماده دفاع و پاسداری از مرزهای کشور است


امام جمعه شهرستان پاوه با اشاره به تقدیم بیش از 11 هزار شهید اهل سنت در راه انقلاب اسلامی، گفت: اهل سنت کرمانشاه آماده دفاع و پاسداری از مرزهای کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ماموستا ملاقادر قادری پیش از ظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی ائمه جمعه و جماعات اهل سنت کرمانشاه و نقش روحانیون در تمدن نوین اسلامی که در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه پیامبر اکرم (ص) دعوت به اسلام و پیروی از دستورات الهی بوده و قرآن به ما دستور می دهد با زبان نیکو با یکدیگر صحبت کنیم.

وی افزود: در زمان های مختلف فتنه های گوناگونی وجود دارد که ضرورت دارد با آنها در زمان درست و صحیح با آنها مقابله شود.

امام جمعه اهل سنت پاوه تصریح کرد: امروز تهاجم فرهنگی دشمنان بیش از گذشته برای تحت تأثیر قرار دادن جامعه افزایش یافته و یکی از ابزارهای این جنگ فرهنگی فضای مجازی است.

ماموستا قادری با بیان اینکه امروز دلیل اقتدار کشور در موضوع صنعت دفاعی جنگ نظامی کشور را تهدید نمی کند، بیان کرد: امروز دشمن جنگ فرهنگی را با کشور دنبال می کند و برای ایجاد اختلاف مذهبی، قومی، تشویق مردم به دین گریزی و… در حال تلاش است.

وی با اشاره به ناآرامی های سال گذشته، گفت: در این ناآرامی ها شعارهایی برای احقاق جایگاه زنان بیان شد که باید در جواب گفت جمهوری اسلامی ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهل سنت کرمانشاه آماده دفاع و پاسداری از مرزهای کشور است

اهل سنت کرمانشاه آماده دفاع و پاسداری از مرزهای کشور است