مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:372023-07-01بين الملل

جریمه شرکت های آمریکایی در صورت انتشار نظرات مثبت ساختگی در اینترنت


بر اساس طرح پیشنهادی کمیسیون فدرال تجارت آمریکا، شرکت های مختلف از افزودن فالوورهای جعلی منع شده و اگر نقد های تحسین آمیز کاربران از آن ها جعلی از آب درآید باید منتظر واکنش تند این کمیسیون باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، کمیسیون فدرال تجارت آمریکا قصد دارد شرکت هایی را که نقد های دروغین منفی به نام خود منتشر می کنند جریمه کند.

بر اساس طرح پیشنهادی کمیسیون فدرال تجارت آمریکا، شرکت های مختلف از افزودن فالوورهای جعلی نیز منع شده و اگر نقد های تحسین آمیز کاربران از آن ها جعلی از آب درآید باید منتظر واکنش تند این کمیسیون باشند.

این اولین بار نیست که کمیسیون فدرال تجارت آمریکا نسبت به نقد های مثبت جعلی در مورد محصولات شرکت های مختلف در فضای مجازی واکنش تند نشان می دهد.

اولین بار در سال 2019 یک شرکت ثالث همکار آمازون به همین علت جریمه شد و سپس خود آمازون نیز با ان برخورد کرد.

در ابتدای سال جاری میلادی نیز کمیسیون فدرال تجارت آمریکا 600 هزار دلار جریمه برعلیه یک شرکت عرضه کننده انواع ویتامین در آمازون به همین علت درنظر گرفت.

قوانین جدید در این زمینه از ماه اکتبر اجرایی خواهد شد و حداکثر جریمه درنظر گرفته شده در مرحله اول 50 هزار دلار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه شرکت های آمریکایی در صورت انتشار نظرات مثبت ساختگی در اینترنت

جریمه شرکت های آمریکایی در صورت انتشار نظرات مثبت ساختگی در اینترنت