مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 08:002023-07-16اقتصادي

نگاهمان را به سرمایه گذاری تغییر دهیم


شهردار تبریز با بیان اینکه تغییر دیدگاه در حوزه سرمایه گذاری لازمه موفقیت در این حوزه است، گفت: دیدگاه قبلی سرمایه گذاری اعطای زمین خالی و پروانه ساخت و در مقابل ساخت و ساز از سوی سرمایه گذار بود که منسوخ شده و باید نگاهمان در این حوزه را تغییر دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب هوشیار در جلسه هیئت عالی سرمایه گذاری شهرداری تبریز اظهار کرد: فرصت های ایجاد شده در کشورهای همجوار همچون روسیه و ترکیه امیدوارکننده است، ولی باید زمینه های حضور سرمایه گذاران این کشورها در تبریز فراهم شود.

وی افزود: هدف ما شناسایی افرادی است که بتوانند در حوزه سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار کمک حال شهرداری باشند.

هوشیار با اشاره به دعوت از سرمایه گذاران داخلی یادآور شد: خواسته ما شناسایی سرمایه گذاران کشورهای همجوار است که ارتباط خوبی با اتاق بازرگانی تبریز و یا انجمن انبوه سازان کشور دارند.

وی اضافه کرد: همایش صرفا برای مدیریت شهری نیست  و معتقدیم اگر در حوزه تولید نیز سرمایه گذاری صورت بگیرد، برای شهر و استان درآمد پایدار خواهد بود.

شهردار تبریز با بیان اینکه تغییر دیدگاه در حوزه سرمایه گذاری لازمه موفقیت در این حوزه است، عنوان کرد: دیدگاه قبلی سرمایه گذاری اعطای زمین خالی و پروانه ساخت و در مقابل ساخت و ساز از سوی سرمایه گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهمان را به سرمایه گذاری تغییر دهیم

نگاهمان را به سرمایه گذاری تغییر دهیم