مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 07:252023-06-25اقتصادي

افزایش 7 درصدی مصرف نفتگاز بخش کشاورزی در کردستان


مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه کردستان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری ‏بیش از 43 میلیون لیتر نفتگاز در بین بهره برداران بخش کشاورزی استان توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 7 درصد افزایش داشته است.

- جهانبخش نوکانی ‏مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: این شرکت با تهیه زیرساخت های لازم و هماهنگی های صورت گرفته با سازمان جهاد کشاورزی استان سوخت بخش ‏کشاورزی را به صورت الکترونیکی توریع می کند.

وی از افتتاح یک باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی در شهر دیواندره تا شهریور ماه ‏سال جاری خبر داد و افزود: با فعالیت 7 جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 5 جایگاه سی ان جی ‏در ناحیه دیواندره و گستردگی جغرافیایی مطلوب این جایگاه ها، زمینه ارائه خدمات مطلوب و ‏دسترسی بهتر شهروندان به فرآورده های نفتی به خوبی مهیا است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه کردستان به اجرای برنامه مدیریت کارت های اضطراری مازاد در جایگاه های عرضه فرآورده ‏های نفتی در ‏راستای مدیریت مصرف سوخت، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده های ‏نفتی و لزوم استفاده از ‏کارت سوخت شخصی توسط شهروندان اشاره کرد و خواستار همکاری و ‏تعامل فرمانداران با شرکت نفت در راستای فرهنگ سازی استفاده شهرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 7 درصدی مصرف نفتگاز بخش کشاورزی در کردستان

افزایش 7 درصدی مصرف نفتگاز بخش کشاورزی در کردستان