مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 08:502023-06-25اقتصادي

محور دامغان به معلمان بهسازی می شود


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از آغاز اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور دامغان به معلمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، وحید صداقت، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران، از از آغاز اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور دامغان به معلمان خبر داد و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر150میلیارد ریال به طور تقریبی 10 کیلومتر در حال انجام است.

وی راه ها و ابنیه فنی را سرمایه های ملی هر کشور عنوان و اظهار کرد: این مهم نقشی اساسی در مبادلات اقتصادی، فرهنگی و .

ایفا می کند.

صداقت، توسعه و صیانت از راه ها و ابنیه را امری همگانی دانست و خاطرنشان کرد: باید مجدانه در پیگیری و بهسازی راه ها اعم از اصلاح جاده ها یا بهسازی آسفالت و از این قبیل اقدامات تلاش شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان اظهار کرد: از مزایای اجرای این پروژه، می توان به حفظ جاده موجود، بهبود رفت و آمد، افزایش ایمنی خودروها و کاهش تصادفات جاده ای، بهسازی و اصلاح و ساماندهی روکش آسفالت محور دامغان-معلمان اشاره کرد.

وی گفت: طول محور دامغان به معلمان، 115 کیلومتر بوده و قسمتی از کریدور شمال به جنوب است و استان های شمالی را  به جنوب کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور دامغان به معلمان بهسازی می شود

محور دامغان به معلمان بهسازی می شود