مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 16:402023-07-16اجتماعي

گرمای دشت کاشان به بیش از 45 درجه رسید


بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان می دهد که با استقرار جو پایدار، یک هفته آینده گرما و وزش باد همراه با گرد و خاک بر دشت کاشان حاکم خواهد شد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان می دهد که با استقرار جو پایدار، یک هفته آینده گرما و وزش باد همراه با گرد و خاک بر دشت کاشان حاکم خواهد شد.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دمای هوای دشت کاشان تا پایان هفته جاری، بین 40 تا 43 درجه سانتیگراد در نوسان است و پدیده غالب جوی به صورت آسمان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود.

وی تصریح کرد: مخاطره وزش باد نسبتاً شدید در روزهای آخر هفته جاری، مناطق مختلف دشت کاشان را در وضعیت هشدار زرد هواشناسی قرار می دهد که با توجه به شرایط دما و کیفیت هوا، رعایت ملاحظات بهداشتی به خصوص برای گروه های حساس ضروری است.

رییس اداره هواشناسی کاشان، تأکید کرد: به شهروندان سفارش می شود که به واسطه صافی آسمان و شرایط تابش نور خورشید در طول روز، جهت مواجهه با اشعه خطرناک فرابنفش به خصوص در ساعت های میانه روز پوشش مناسب برای محافظت در برابر نور خورشید را داشته باشند و از حضور در مکان های باز خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمای دشت کاشان به بیش از 45 درجه رسید

گرمای دشت کاشان به بیش از 45 درجه رسید