مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-04حوادث

دستگیری 4 سارق غیربومی در البرز


چهار نفر از سارقان غیربومی منزل که در مناطق مختلف شهر ‏کرج اقدام به سرقت کرده بودند، توسط پایگاه یکم پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

- ‏ سرهنگ حکمت شجاعی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در محلات مختلف شهر کرج از جمله شهرک بنفشه و منطقه مصباح، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله پس از آغاز تحقیقات، بررسی های میدانی کارآگاهان حکایت از این داشت که سارقان در یک گروه چهارنفره با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو با روش های بالکن روی و توپی زنی وارد منازل شهروندان شده و طلاجات آنها را به سرقت می برند.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: در ادامه کارآگاهان با همکاری عوامل کلانتری 38 بنفشه شهر کرج موفق به شناسایی و دستگیری یکی از اعضای این باند در محدوده های وقوع سرقت شده و با هماهنگی مقام قضایی نامبرده را برای انجام تحقیقات تکمیلی به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم که پس از انتقال به پلیس آگاهی چاره ای جز بیان حقیقت در پیش روی خودش نمی دید به ناچار لب به اعتراف گشود و به 26 فقره سرقت منزل با همدستی سه نفر دیگر از سارقان سابقه دار یکی از استان های غربی کشور اقرار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 4 سارق غیربومی در البرز

دستگیری 4 سارق غیربومی در البرز