مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-22سياسي

رضایی: دانشگاه نقش زیادی در حراست، ترویج و تثبیت انقلاب دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علی رضایی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با حضور در نشست سراسری و کارگاه های آموزش تخصصی معاونین بسیج اساتید کشور، - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: دانشگاه نقش زیادی در حراست، ترویج و تثبیت انقلاب دارد، اساتید دانشگاه نیز در این زمینه پیشگام بوده و فرمانده هان جهاد تبیین هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علی رضایی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با حضور در نشست سراسری و کارگاه های آموزش تخصصی معاونین بسیج اساتید کشور، در موضوع منزلت و شان استادی و نقش آن سخن گفته و افزود: وقتی شیخ مفید استاد باشد، شاگردان سید رضی می شوند که همچنین منزلت و جایگاهی دارند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه اساتید تاثیر زیادی در جامعه دارند، گفت: سید مرتضی فرزندی به نام علامه بحر العلوم پرورش داد و این را نشان می دهد که استاد تاثیر زیادی در جامعه دارد و می تواند شخصیت پروری کند.

حجت الاسلام رضایی گفت: از حضرت زهرا (س) پرسیدند چه چیزی می خواهید، فرمودند؛ اول تلاوت قرآن و دوم دیدن چهره پیامبر است، چون بعضی وقت ها پیامبر چیزی نمی گویند، ولی با دیدن چهره شان حرفشان مشخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: دانشگاه نقش زیادی در حراست، ترویج و تثبیت انقلاب دارد

رضایی: دانشگاه نقش زیادی در حراست، ترویج و تثبیت انقلاب دارد