مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-16سياسي

فراخوان بیست و پنجمین مرحله استانی کنگره شعر دفاع مقدس منتشر شد


مدیر ادبیات و تاریخ حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی از انتشار فراخوان بیست و پنجمین مرحله استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت خبر داد.

- بابک روزبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شعر به عنوان یکی از ابزارهای هنر در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار شهادت بسیار اثرگذار است و در عرصه هنر، شعر همچنان پویا و ماندگاری و اثرگذاری خود را دارد و شعر یک ثروت و سرمایه ملی است.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی افزود: شعر دفاع مقدس ریشه در حماسه ها و ایثارگری های ملت ایران و رزمندگان اسلام دارد و جایگاه خود را پیدا کرده است وی ادامه داد: در راستای کشف استعدادها و توانایی ها در حوزه شعر دفاع مقدس کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت پیش بینی شده و هرساله یک تجربه موفق کسب می کند و امسال شاهد برگزاری بیست و پنجمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت هستیم که در دو سطح استانی و کشوری برگزار می شود.

روزبه بیان کرد: خلق شعر ایثارگرانه و شهیدانه از مهمترین دستاوردهای کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت است و امسال بیست و پنجمین دوره آن در سطح استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

وی افزود: بیست و پنجمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت با رویکرد تحقق بیانات مقام معظم رهبری در بخش های شعر عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان بیست و پنجمین مرحله استانی کنگره شعر دفاع مقدس منتشر شد

فراخوان بیست و پنجمین مرحله استانی کنگره شعر دفاع مقدس منتشر شد