مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-20سياسي

10 بقعه متبرکه کردستان میزبان طرح «بصیرت عاشورایی» هستند


مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: طرح «بصیرت عاشورایی» طی دهه اول محرم در 145 هیئت مذهبی و 10 بقعه متبرکه اجرا می شود.

- سنندج - مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: طرح بصیرت عاشورایی طی دهه اول محرم در 145 هیئت مذهبی و 10 بقعه متبرکه اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد کاروند روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان کردستان مظهر وحدت و اکرام به اهل بیت پیامبر (ص) محسوب می شود و ایام محرم در تمامی شهرهای استان حال و هوای معنوی خاصی پا برجاست.

وی افزود: موقوفات شاخصی در استان با نیت سوگواری بر سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و مراسم های متنوعی در جای جای استان پا برجاست که اوقاف و امور خیریه استان نیز با اجرای امینانه نیت واقفین تلاش دارد سهمی در حرکت مردم به سمت سیره اهل بیت پیامبر (ص) و شهیدان کربلا داشته باشد.

حجت الاسلام کاروند خاطرنشان کرد: غیر از فضای موقوفات، ما از ظرفیت امامزادگان و بقاع متبرکه نیز برای برپایی مراسم های امام حسین (ع) و بصیرت افزایی مردم استفاده می کنیم.

وی افزود: یکی از برنامه های ما طرح شمیم حسینی است که برای حمایت از هیئت های مذهبی مستقر در امامزادگان و بقاع متبرکه است که از محل عوائد موقوفات 145 هیئت و مسجد مورد حمایت قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 بقعه متبرکه کردستان میزبان طرح «بصیرت عاشورایی» هستند

10 بقعه متبرکه کردستان میزبان طرح «بصیرت عاشورایی» هستند