مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 10:052023-06-25پزشكي

بخش «آندوسکوپی و کولونوسکوپی» بیمارستان شهدای قم افتتاح شد


بخش «آندوسکوپی و کولونوسکوپی» بیمارستان شهدای قم با حمایت یکی از خیرین سلامت و هیئت امنای صرفه جویی ارزی وزارت بهداشت افتتاح شد.

- قم-بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی بیمارستان شهدای قم با حمایت یکی از خیرین سلامت و هیئت امنای صرفه جویی ارزی وزارت بهداشت افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی بیمارستان شهدای قم با حمایت یکی از خیرین سلامت استان و با مبلغ 275 میلیون تومان اعتبار از طریق هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با هماهنگی دفتر خیرین مرکز شهدا استان خریداری و در راستای خدمت رسانی به بیماران منطقه دو قم افتتاح شد.

مهدی مصری در آیین افتتاح بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی بیمارستان شهدا با ابراز خرسندی از افتتاح این بخش اظهار داشت: خوشحالیم که در یک منطقه کم برخوردار به همشهریان عزیز با دستگاه های پیشرفته خدمات تخصصی ارائه کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: با افتتاح این واحد، بیماران گوارشی که دارای زخم های گوارشی و برخی از بیماری هایی که ناشی از بیماری گوارشی هستند، مدیریت و غربالگری می شوند.

او با تأکید بر اینکه با تشخیص به موقع سرطان ها عمده این نوع بیماری ها قابل درمان هستند، گفت: با اضافه شدن متخصصین فلوشیب به دانشگاه فرصت های خوبی در دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش «آندوسکوپی و کولونوسکوپی» بیمارستان شهدای قم افتتاح شد

بخش «آندوسکوپی و کولونوسکوپی» بیمارستان شهدای قم افتتاح شد