مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 21:202023-07-22فناوري

5 روستا از اینترنت پایدار برخوردار شدند


با پیگیری های استاندار هرمزگان و اتصال پنج روستای جدید به شبکه اینترنت، یک هزار و 333 نفر از جمعیت روستایی استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احد قویدل فرد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان امروز با بیان این که توسعه ارتباطات در روستاها باعث کاهش شکاف دیجیتالی بین شهر و روستا می شود، اظهار کرد: با احداث پنج سایت موجود تلفن همراه در پنج روستا به نسل چهارم، دسترسی 395 خانوار روستانشین استان به شبکه ملی اطلاعات فراهم شد.

وی افزود: این پروژه از محل اعتبارات طرح ملی توسعه زیرساخت های الکترونیکی روستایی با ایجاد و ارتقا پنج سایت تلفن همراه به نسل چهارم در روستاهای برتمب از توابع بخش قلعه قاضی شهرستان بندرعباس، بشنو و در شهر از توابع بخش گوهران شهرستان بشاگرد و روستای میستان از توابع بخش جناح شهرستان بستک و کنارسیاه از توابع بخش شهاب شهرستان قشم با 395 خانوار و جمعیتی معادل یک هزار و 333 نفر جمعیت روستایی از شبکه ملی اطلاعات بهره مند شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان اضافه کرد: اعتبار پروژه مذکور با مبلغی بالغ بر 120 میلیارد ریال از محل طرح خدمات اجباری روستایی(USO) تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 روستا از اینترنت پایدار برخوردار شدند

5 روستا از اینترنت پایدار برخوردار شدند