مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 07:002023-06-27دانش

دانش بنیان ها و شرکت های صنعتی می توانند محقق پسادکتری جذب کنند


محققان می توانند دوره پسادکتری خود را در شرکت های دانش بنیانی بگذرانند که دارای پروژه های ویژه و مورد تأیید معاونت علمی و فناوری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، اواخر سال گذشته بود که آیین نامه جذب و به کارگیری نخبگان و محققان در طرح پسادکتری از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اصلاح و ابلاغ شد.

از اردیبهشت ماه امسال نیز، این طرح اطلاع رسانی شده است و متقاضیان با مراجعه به کارگزاران مربوطه می توانند اقدام دریافت طرح پسادکتری کنند.

دوره پسادکتری، دوره ای موقت با زمان معین برای دانش آموختگان دکتری است که به منظور انجام پروژه های تحقیقاتی، فناوری، صنعتی، کاربردی و ارتقای مهارت های تخصصی بدون صدور مدرک تحصیلی اجرا می شود.

مدت دوره پسادکتری یک سال است و تا سه سال قابل تمدید است.

محقق پسادکتری به صورت تمام وقت در قالب ضوابط مشخص در شرکت ها یا واحدهای تحقیقاتی و علمی حاضر می شود و این دوره را می گذراند.

دانش بنیان ها با شرایط ویژه می توانند پسادکتری بگیرند پیمان صالحی، معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در خصوص انواع دوره های پسا دکتری اعلامی وزارت علوم گفت: ما چهار نوع دوره پسادکتری در نظر گرفته ایم و کارگزارانی مانند صندوق حمایت از پژوهشگران را نیز برای این امر در نظر گرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش بنیان ها و شرکت های صنعتی می توانند محقق پسادکتری جذب کنند

دانش بنیان ها و شرکت های صنعتی می توانند محقق پسادکتری جذب کنند