مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 19:102023-07-12سياسي

ارتباط مساجد و هیئت های مذهبی تقویت شود


نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: در راستای ترویج فرهنگ عاشورا باید ارتباط مسجد و هیئت های مذهبی تقویت و توسعه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله لطف الله دژکام در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی حرکت دسته های عزاداری در ماه محرم، با اشاره به اینکه باید ارتباط میان هیأت های مذهبی و مساجد توسعه یابد، افزود: در کارهای شخصی، اجتماعی و سیاسی خود در کشور نیز مسلماً نیازمند به این هستیم که خدای متعال به برکت امام حسین (ع) به ما نظر لطف کند بنابراین هر کاری انجام می دهید به حساب خود حضرت بگذارید و نتیجه اش را خواهید گرفت.

آیت الله دژکام اظهار کرد: برای کسانی که کار هیئتی انجام می دهند، ترویج فرهنگ عاشورا لذت بخش و باعث آبرومندی در دنیا و آخرت است.

امام جمعه شیراز در ادامه با اشاره به سبقه عزاداری در ایران، تصریح کرد: یک سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) فرمودند سینه زنی را به شکل سنتی ادامه دهید یعنی ممکن بود به نحوی تغییر در نوع کارها و سینه زنی امام حسین (ع) به وجود بیاید که از نظر امام مطلوب نبود و فرمودند سنتی ادامه دهید، بنابراین باید در راستای عزاداری سنتی برنامه ریزی کنیم.

نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه سنگ بنای حرکت هیئت ها را در شیراز مرحوم آیت الله سید نورالدین حسینی الهاشمی گذاشته است، افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط مساجد و هیئت های مذهبی تقویت شود

ارتباط مساجد و هیئت های مذهبی تقویت شود