مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 18:352023-07-08سياسي

آغاز برنامه های گرامیداشت پنجم مرداد اراک از هفته آینده


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: برنامه های گرامیداشت و تبیین حماسه های پنجم مرداد ماه در استان از هفته آینده آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، غلامرضا کریمی امروز در نشست ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت استان با موضوع گرامیداشت حماسه های پنجم مرداد ماه اراک اظهار داشت: یکی از مهمترین ماموریت های ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین حماسه های هویت ساز در انقلاب اسلامی است.

وی افزود: خوشبختانه در دولت سیزدهم با توجه به جدیت و دغدغه مسئولین استانی نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت شاهد سرعت و شتاب قابل توجهی در حوزه های مختلف این مهم و خصوصا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستیم که قابل تقدیر است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با تشریح نقش استان مرکزی در دفاع مقدس و حضور موثر رزمندگان استان در عملیات ها بیان کرد: استان مرکزی در دوران دفاع مقدس با توجه به جمعیت آن نقش بسیار مهمی در پیشبرد و موفقیت ها داشته و امروز وظیفه داریم این حماسه ها را با روش های خلاقانه و مبتکرانه تبیین کنیم چراکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از الزامات پیشرفت در گام دوم انقلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برنامه های گرامیداشت پنجم مرداد اراک از هفته آینده

آغاز برنامه های گرامیداشت پنجم مرداد اراک از هفته آینده