مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 13:072023-07-01اقتصادي

خرید بیش از 49 هزار تن گندم در استان سمنان


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از خرید 49 هزار و 188 تن گندم از گندم کاران این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، لطف الله رضایی، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران از خرید 49 هزار و 188 تن گندم از گندم کاران این استان تا نهم تیرماه امسال خبر داد و اظهار کرد: پیش بینی می شود امسال 109 هزار تن گندم از گندمزارهای استان سمنان برداشت شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای خرید گندم از کشاورزان این استان گفت: پیش بینی می شود امسال 80 هزار تن گندم از گندم کاران استان خریداری شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از فعالیت 30 مرکز خرید در سراسر استان سمنان خبر داد و افزود: این سی مرکز شامل مراکز مباشرین که توسط تعاونی روستایی اداره می شود و در کنار مراکز دولتی در اختیار غله، سیلوها و انبارهای مکانیزه  کار خرید گندم را انجام می دهند.

رضایی خاطرنشان کرد: بیش از 70 کارشناس کشاورزی با عنوان عامل تشخیص و عامل ذیحساب بر مراکز خرید نظارت می کنند.

وی همچنین از افزایش خرید گندم نسبت به سال گذشته خبر داد و با اشاره به آمار خرید گندم تا روز گذشته افزود: تا ابتدای روز گذشته در مجموع بیش از 49 تن گندم در استان سمنان خریدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید بیش از 49 هزار تن گندم در استان سمنان

خرید بیش از 49 هزار تن گندم در استان سمنان