مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 07:102023-07-06سياسي

برپایی بیش از 1000 موکب به مناسبت عید غدیر در شهرهای مازندران


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اعلام اینکه به مناسبت عید غدیر هزار موکب در تمامی شهرستان های مازندران برپا می شوند، گفت: اجتماع بزرگ ده هزار نفری به مناسبت عید غدیر در شهر ساری برگزار می شود.

- حجت الاسلام علی اصغر اصغری ولوجایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: بحث امامت ادامه راه رسالت است که واقعه غدیرخم مهم ترین اتفاق و انجام آن به منزله پیام رسالت پیامبر بوده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران با بیان اینکه غدیر، عید مذهبی شیعیان است، اضافه کرد: مراسن و جشن ها باید در اماکن مذهبی، مساجد و تکایا برگزار شود.

اصغری ولوجایی با اعلام اینکه پیام غدیر پیام تبعیت از ولی است، بیان کرد: نقش اثرگذار فرهنگ غدیر غیرقابل انکار است و با پرچمداری غدیر می توان از بزنگاه ها عبور کرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان درصدد این هستند، ولی فقیه را ناکارآمد جلوه دهند و مردم را ناراضی کنند، درحالی که با نهادینه ساری فرهنگ غدیر می توانیم بر همه مشکلات فائق آییم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران با اعلام اینکه به مناسبت عید غدیر هزار موکب در تمامی شهرستان ها برپا می شوند، افزود: همه اینها در جهت حمایت از عیدالله اکبر است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی بیش از 1000 موکب به مناسبت عید غدیر در شهرهای مازندران

برپایی بیش از 1000 موکب به مناسبت عید غدیر در شهرهای مازندران