مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 12:452023-06-22اقتصادي

صدور 46 مجوز تخریب و تغییر کاربری ساختمان های دولتی در گلستان


رییس اداره فنی و امور مهندسان مشاور اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: در سال 1401، مجوز تخریب و تغییر کاربری 46 مورد اموال غیرمنقول متعلق به دولت در گلستان صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حامد آشوری گفت: بر اساس ماده 122 قانون محاسبات عمومی کشور، وزارتخانه ها و مؤسسات دولتی مکلف هستند هرگونه تغییرات کلی در اموال غیر منقول اعم از تخریب یا تجدید بنا، تغییرات ناشی از سیل، زلزله و سایر حوادث را در مرکز به وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان ها به ادارات کل امور اقتصادی و دارایی اعلام کنند.

رییس اداره فنی و امور مهندسان مشاور اداره کل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: هیأت وزیران در سال 1373 مصوبه ای ابلاغ کردند که بر اساس آن تمامی دستگاه های دولتی مجوز هرگونه تخریب، تغییر کاربری و تغییر کلی اموال غیر منقول خود را از وزارت راه و شهرسازی اخذ کنند.

آشوری گفت: بر این اساس، کارشناسان اداره فنی اداره کل راه و شهرسازی گلستان با حضور در محل ساختمان های نا ایمن که کتباً توسط دستگاه مربوطه معرفی شده، بررسی های لازم را برای صدور دستور تخریب یا حفظ بنا و یا بهسازی انجام می دهند.

رییس اداره فنی و امور مهندسان مشاور اداره کل راه و شهرسازی گلستان در ادامه افزود: ساختمان هایی که تخریب آن ها توسط کارشناسان دفتر فنی تصویب و تأیید می شود باید حائز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 46 مجوز تخریب و تغییر کاربری ساختمان های دولتی در گلستان

صدور 46 مجوز تخریب و تغییر کاربری ساختمان های دولتی در گلستان