مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-08سياسي

اعلام فراخوان جذب 3هزار عضو هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی


معاون آموزشی وزارت بهداشت از اعلام فراخوان جذب 3 هزار عضو هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد و عنوان کرد: فراخوان به صورت چند مرحله ای و با توجه به نیاز مناطق انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابوالفضل باقری فرد در دیدار با اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری سال 1402 و ارتقاء شرایط رفاهی دستیاران، خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم، طرحی برای افزایش حقوق دستیاران به سازمان برنامه و بودجه ارائه شد تا آنها همانند پزشکان عمومی، حقوق دریافت کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه آموزش یک کار تخصصی است و تغییرات باید به صورت کارشناسی انجام شود، خاطرنشان کرد: کیفیت آموزش پزشکی ایران باعث افتخار و توسعه بحث توریسم درمانی در کشور شده است، آموزش باید پویا و به روز باشد و آیین نامه ها بر اساس شرایط مورد بازنگری قرار گیرد.

وی ادامه داد: برای نمونه این مبحث می توان به افزایش جذب فلوشیب در سال 1401 براساس انجام مصاحبه ساختارمند، لحاظ شدن دو رشته جراحی قلب و جراحی توراکس در آزمون دستیاری و شرکت در آزمون دستیاری رشته طب اورژانس و بیهوشی بدون گذاراندن طرح اشاره کرد.

باقری فرد تصریح کرد: برای خودکفایی در نیروی انسانی باید از نیروهای بومی استفاده کرد و با شایسته سالاری برای ارائه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام فراخوان جذب 3هزار عضو هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی

اعلام فراخوان جذب 3هزار عضو هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی