مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 21:552023-07-14فرهنگي

160 هزار بازیگر هالیوودی اعتصاب کردند


اتحادیه بازیگران هالیوود که 160 هزار بازیگر سینما و تلویزیون را نمایندگی می کند پنجشنبه شب 13 ژوییه (22 تیر) در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد هیات مدیره آن به اتفاق آرا تصمیم به ورود به اعتصاب گرفته است.

- اتحادیه بازیگران هالیوود که 160 هزار بازیگر سینما و تلویزیون را نمایندگی می کند پنجشنبه شب 13 ژوییه (22 تیر) در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد هیات مدیره آن به اتفاق آرا تصمیم به ورود به اعتصاب گرفته است.

انجمن بازیگران هالیوود که شامل بیش از 160 هزار عضو بازیگر سینما و تلویزیون در آمریکاست، در پی شکست مذاکرات با استودیوها دست به اعتصاب زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از یورونیوز، در حالی که انجمن نویسندگان سینما و تلویزیون آمریکا از ماه می اعتصاب کرده بوده اند، انجمن بازیگران هالیوود نیز اعلام کرد آنها نیز به صف اعتصاب کنندگان می پیوندند.

این برای اولین بار در 63 سال گذشته است که استودیوها با اعتصاب دوگانه انجمن نویسندگان (WGA) و همچنین اتحادیه بازیگران (SAG-AFTR) روبرو هستند.

امری که آنها را مجبور به تعطیلی موقت بسیاری از تولیدات خود در سراسر ایالات متحده و خارج از این کشور خواهد کرد.

اتحادیه بازیگران هالیوود که 160 هزار بازیگر سینما و تلویزیون را نمایندگی می کند پنجشنبه شب 13 ژوییه (22 تیر) در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد هیات مدیره آن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

160 هزار بازیگر هالیوودی اعتصاب کردند

160 هزار بازیگر هالیوودی اعتصاب کردند