مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 09:352023-06-28حوادث

ادامه عملیات جستجوی پیکر جوان غرق شده در رودخانه خرسان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از ادامه عملیات جستجوی پیکر جوان غرق شده در رودخانه خرسان در شهرستان مارگون خبر داد.

- ادامه عملیات جستجوی پیکر جوان غرق شده در رودخانه "خرسان" ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از ادامه عملیات جستجوی پیکر جوان غرق شده در رودخانه "خرسان" در شهرستان مارگون خبر داد.

کاظم فلاحی دوست در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان مارگون در عملیات جستجوی فرد غرق شده در رودخانه خرسان افزود: از ساعت 13 روز جمعه دوم تیرماه 1402 با اعلام غرق شدن جوان 18 ساله از اهالی روستای زیرعنا از منطقه بردپهن بخش زیلایی بلافاصله یک تیم امداد و نجات از سوی جمعیت هلال احمر شهرستان مارگون به منطقه اعزام شد که به علت وحشی و خروشان بودن رودخانه خرسان و شرایط کوهستانی منطقه تاکنون این عملیات ادامه داشته است.

وی اظهار کرد: امدادگران هلال احمر در کنار نیروهای نجات غریق و تیم غواصی آتش نشانی یاسوج و عوامل انتظامی و همراهی نیروهای مردمی منطقه، بخش وسیعی از مسیر رودخانه را پایش کرده اند اما تاکنون جسد پیدا نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه عملیات جستجوی پیکر جوان غرق شده در رودخانه خرسان

ادامه عملیات جستجوی پیکر جوان غرق شده در رودخانه خرسان