مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 21:102023-06-22اقتصادي

سفر استاندار کرمانشاه چه دستاوردی برای صحنه داشت؟


سفر استاندار کرمانشاه به شهرستان صحنه با مصوبات خوبی برای این شهرستان در حوزه های مختلف همراه بود.

- سفر استاندار کرمانشاه چه دستاوردی برای "صحنه" داشت؟ ایسنا/کرمانشاه سفر استاندار کرمانشاه به شهرستان صحنه با مصوبات خوبی برای این شهرستان در حوزه های مختلف همراه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از جمله مهمترین این مصوبات می توان به اختصاص اعتبار 30 میلیارد تومانی از محل اعتبارات توازن ملی برای ساماندهی فاضلاب شهر صحنه اشاره کرد.

همچنین تکمیل و تحویل 100 واحد مسکن ملی وحیدیه تا پایان شهریورماه سال آینده، اجرای آسفالت 22 روستای شهرستان و آبرسانی به هشت روستا تا پایان سال آینده از جمله شاخص ترین مصوبات این سفر بود.

بر اساس مصوبات صورت گرفته در حوزه بنیاد مسکن، بازنگری طرح هادی 27 روستا تا پایان سال، اجرای آسفالت 22 روستای شهرستان تا پایان شهریور امسال و تکمیل و تحویل پروژه 100 واحدی نهضت ملی مسکن وحیدیه تا پایان شهریور سال آینده در دستور کار قرار دارد.

همچنین بر اساس این مصوبات آماده سازی و صدور پروانه ساخت برای اراضی هشت هکتاری طرح نهضت ملی مسکن تا پایان شهریور باید توسط بنیاد مسکن استان صورت گیرد.

در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای هم تکمیل نقاط حادثه خیز سمنگان و محمودآباد تا شهریور ماه امسال، تکمیل و بهره برداری از زیرگذر درکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر استاندار کرمانشاه چه دستاوردی برای صحنه داشت؟

سفر استاندار کرمانشاه چه دستاوردی برای صحنه داشت؟