مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:512023-07-22سياسي

ضرب الاجل دادستان کرمان برای تحویل سلاح های غیرمجاز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مهدی بخشی اظهار کرد: در رابطه با جمع آوری سلاح های غیرمجاز و برخورد با دارندگان سلاح های غیرمجاز هماهنگی های لازم در شورای تامین استان انجام شده است.

 وی برخورد با سارقان سیم های برق را از دیگر موارد اولویت دار در استان کرمان برشمرد و تاکید کرد: با مدیریت جدید فرماندهی انتظامی استان کرمان روحیه جدیدی در مسیر مبارزه با سرقت شکل می گیرد و در کنار آن با راه اندازی کمپ ترک اعتیاد، می توان تا 60 درصد جرایم این حوزه را تا پایان سال جاری کاهش داد.

 مدعی العموم در استان کرمان، مدیریت مبارزه با قاچاق سوخت را مورد تاکید قرار داد و گفت: این موضوع نیز تا حدودی رها شده است و در این رابطه همه نگاه ها به سمت دستگاه قضایی است و باید تبیین شود که هر یک از دستگاه ها در این زمینه چه مسؤولیتی بر عهده دارند.

 بخشی ضمن تاکید بر این مطلب که دستورات قضایی لازم برای برخورد ضابطان با هرگونه مصادیق کشف حجاب صادر شده است، تصریح کرد: ضابطان قضایی باید به وظایف خود در این حوزه عمل کند.

 وی از دستگاه قضایی به عنوان نهادی مطالبه گر یاد کرد و ضمن تاکید بر این مطلب که باید از دستگاه های مختلف در رابطه با اجرای وظایف آنها مطالبه گری کنیم، بیان کرد: کنترل جمعیت کیفری از وظایف ماست و در این رابطه باید توجه داشت که امنیت جامعه فدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل دادستان کرمان برای تحویل سلاح های غیرمجاز

ضرب الاجل دادستان کرمان برای تحویل سلاح های غیرمجاز