مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-18بين الملل

نشست سئول و واشنگتن برای مقابله با تهدید هسته ای کره شمالی


گروهی دوجانبه از کره شمالی و آمریکا امروز (سه شنبه) در سئول دیدار و درباره قدرت بازدارندگی خود در برابر تهدید هسته ای فزاینده کره شمالی گفت وگو کردند.

- گروهی دوجانبه از کره شمالی و آمریکا امروز (سه شنبه) در سئول دیدار و درباره قدرت بازدارندگی خود در برابر تهدید هسته ای فزاینده کره شمالی گفت وگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این گروه رایزنی هسته ای در نتیجه دیدار یون سوک یول، رییس جمهوری کره جنوبی و جو بایدن، همتای آمریکایی او در ماه آوریل تشکیل شد.

مقامات کره جنوبی اعلام کردند که وظیفه این گروه به اشتراک گذاری اطلاعات درباره برنامه های عملیاتی تسلیحات استراتژیک و رایزنی درباره عملیات های مشترک است.

کنترل تسلیحات هسته ای آمریکایی به دست واشنگتن خواهد بود و مقامات ایالات متحده گفتند که برطرف کردن نگرانی های کره جنوبی از فعالیت های هسته ای همسایه شمالی اش و همچنین جلوگیری از دستیابی سئول به برنامه هسته ای مجزا، از اهداف این طرح است.

یون سوک یول در جریان یک نشست شورای کابینه با اشاره به تعهد امنیتی ایالات متحده برای استفاده از تمام ظرفیت هایش، از جمله هسته ای، برای حفاظت از متحدانش، گفت که نشست افتتاحیه این گروه به عنوان نقطه شروع مهمی برای ایجاد بازدارندگی گسترده، قدرتمند و مؤثر سئول-واشنگتن خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست سئول و واشنگتن برای مقابله با تهدید هسته ای کره شمالی

نشست سئول و واشنگتن برای مقابله با تهدید هسته ای کره شمالی