مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 19:202023-07-13اقتصادي

برطرف شدن مسائل و مشکلات شهر نرجه در دستور کار قرار دارد


شهر نرجه در مقیاس خود شهر توسعه یافته ای است و از جهت فرهنگ مردم و امکانات زیرساختی یک جغرافیای توسعه یافته است و باید روز به روز با توسعه بیشتری همراه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر پنج شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهر نرجه اظهار داشت: مردم شهر نرجه از نیکان استان قزوین و جامعه ای فرهیخته و موفق هستند و شاخص هایی از جمله مرحوم کریمخانی آوازه های ملی پیدا کرده اند که نشان دهنده ظرفیت بالای این شهر است.

وی افزود: شهرستان تاکستان یکی از مزیت های ویژه استان است و در حوزه کشاورزی، صنعت و حمل و نقل حرف برای گفتن دارد و لازمه توسعه آن توجه بیشتر ارکان ملی و استانی به این شهرستان است.

اعلایی گفت: با استقرار فرماندار جدید توجه ویژه تری را در این شهرستان شاهد خواهیم بود و به طور قطع حضور استاندار و معاونین استاندار در این شهرستان در برای پیگیری مشکلات بیشتر خواهد شد، البته تا به امروز هم دفعات زیادی به این شهرستان سفر داشته ایم.

استاندار قزوین اضافه کرد: سد نهب از ظرفیت های ارزشمند توسعه ای از جهت ذخیره آب، عدم برداشت آب های زیر زمینی و ایجاد زیر ساخت های گردشگری است و می تواند منشأ تحول شهرستان و استان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برطرف شدن مسائل و مشکلات شهر نرجه در دستور کار قرار دارد

برطرف شدن مسائل و مشکلات شهر نرجه در دستور کار قرار دارد