مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 09:372023-07-12سياسي

سرلشکر صفوی: مرزبانان ما با اقتدار کامل در شمالغرب مستقر هستند


دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: اقتدار کامل نیروهای مرزبانی مان در تأمین امنیت پایدار مردمی است که نیروی انتظامی قهرمانمان به خوبی در منطقه مستقر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سرلشکر سید یحیی صفوی و دانشجویان دانشکده فرماندهی و ستاد سپاه از مرزهای شمالغرب کشور بازدید کردند.

سرلشکر سید یحیی صفوی در جریان این بازدید گفت: به فضل و توفیق الهی به اتفاق دانشجویان دوره دکترای دانشگاه فرماندهی و ستاد سپاه بازدیدی از نوار مرزی شمال غرب کشور داشتیم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه مرزهای ایران و کشورهای همجوار در دامنه کوه آرارات و کنار رودخانه قره سو و رودخانه ارس، منطقه بورالان تا چشمه ثریا از پیچیده ترین مرزهای ایران محسوب می شوند، افزود: آنچه را که بنده و دانشجویان در این منطقه مشاهده می کنیم اقتدارکامل نیروهای مرزبانی مان در تأمین امنیت پایدار مردمی است که نیروی انتظامی قهرمانمان به خوبی در منطقه مستقر است.

وی گفت: پاسگاه های مرزی ما و همچنین قرارگاه عاشورای سپاه پاسداران امنیت این منطقه را به صورت پایدار تأمین کرده اند، به صورتی که دریک سال گذشته هیچ نوع ناامنی را در این منطقه وسیع شاهد نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر صفوی: مرزبانان ما با اقتدار کامل در شمالغرب مستقر هستند

سرلشکر صفوی: مرزبانان ما با اقتدار کامل در شمالغرب مستقر هستند