مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-01بين الملل

پرس تی وی تمام قد علیه وارونه نمایی غرب ایستاده است


گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو_ شبکه پرس تی وی درتیرماه 1386 پا به عرصه رسانه های بین الملل گذاشت و توانست در مسیری حرکت کند که متفاوت از سایر رسانه ها باشد از این رو مورد توجه دولت ها و نخبگان جهان قرار گرفت، - تحلیلگر مسائل بین الملل گفت: تحریم پرس تی وی و جلوگیری از انتشار امواج این شبکه از ماهواره ها، اثبات می کند غربی ها حامی تک صدایی و مخالف آزادی بیان هستند.

گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو_ شبکه پرس تی وی درتیرماه 1386 پا به عرصه رسانه های بین الملل گذاشت و توانست در مسیری حرکت کند که متفاوت از سایر رسانه ها باشد از این رو مورد توجه دولت ها و نخبگان جهان قرار گرفت، اما این رسانه خبری 24 ساعته بیشترین تحریم، سانسور و فشار را از جانب دولت های آمریکا و اروپا تحمل کرده است.

تولد این رسانه با یک تحول در صحنه جریان اطلاعات مواجه بود و آن ایجاد تریبونی برای اشخاصی در جهان است که پیش از آن قادر نبودند صدای خود را به گوش افکارعمومی برسانند.

روح الله مدبر، تحلیلگر مسائل بین الملل درباره این محدودیت های سال گذشته علیه یک تلویزیون انگلیسی زبان ایران اظهار داشت: دولت های غربی در حوزه آزادی بیان از سیاست دو گانه تبعیت می کنند؛ آنان همواره اعلام می کنند رسانه، رکن چهارم دموکراسی است و به دروغ، خود را مُروِج گفتگو های آزاد معرفی می کنند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرس تی وی تمام قد علیه وارونه نمایی غرب ایستاده است

پرس تی وی تمام قد علیه وارونه نمایی غرب ایستاده است