مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-16اجتماعي

افزایش سه برابری تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی کردستان


بحث اشتغال جامعه هدف زیرپوشش بهزیستی از اولویت های این نهاد است و در این راستا تسهیلات اشتغال جامعه هدف استان سال گذشته سه برابر افزایش یافت.

- ایسنا/کردستان مدیرکل بهزیستی کردستان گفت: بحث اشتغال جامعه هدف زیرپوشش بهزیستی از اولویت های این نهاد است و در این راستا تسهیلات اشتغال جامعه هدف استان سال گذشته سه برابر افزایش یافت.

حسین رسولی، امروز در جشن ویژه جامعه هدف بهزیستی، کارکنان و بازنشستگان این نهاد که در مجتمع فرهنگی، هنری فجر سنندج برگزار شد، گفت: پرداخت تسهیلات اشتغال و توانمندسازی مددجویان زیرپوشش این نهاد یکی از اقدامات و رویکردهای سازمان بهزیستی است و بر این اساس سال گذشته پرداخت تسهیلات اشتغال مددجویان نسبت به سال 1400 در استان با افزایش سه برابری روبرو شد.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال برای سه هزار و 600 نفر و تحقق 102 درصدی برنامه های اشتغالزایی جامعه هدف استان، افزود: پرداخت تسهیلات به مددجویان زیرپوشش این نهاد به صورت خویش فرمایی و کارفرمایی است به گونه ای که در بخش خویش فرمایی، تسهیلات به خود مددجو و فرد واجد شرایط پرداخت می شود.

مدیرکل بهزیستی کردستان بیان کرد: در بخش کارفرمایی هر کارفرمایی بتواند یکی از اعضای جامعه هدف را در کارگاه خود به کارگیرد بهزیستی می تواند تسهیلات را در اختیار کارفرما قرار دهد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سه برابری تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی کردستان

افزایش سه برابری تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی کردستان