مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 17:402023-07-03اقتصادي

برق مصرفی در استان اردبیل صعودی نیست


مدیرعامل توزیع برق استان اردبیل گفت: با توجه به هوای خنک در استان اردبیل مصرف برق در این استان صعودی نبوده، بلکه روند کاهشی را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین قدیمی عصر دوشنبه در جریان بازدید از ادارات و دستگاه های خدمات رسان در حوزه صرفه جویی مصرف برق در تابستان اظهار کرد: برای 332 هزار مشترک برق در استان قبض صادر شده که 40 درصد مشترکان قبض با مبلغ صفر داشته و حتی در برخی موارد بستان کار نیز شده اند.

وی تصریح کرد: 132 هزار مشترک برق خانگی، صنعتی و اداری در استان از مزایای مناسب و پاداش در نظر گرفته شده، استفاده کردند تا ما شرایط مطلوبی را در گذر از فصل گرما با مصرف بهینه برق شاهد باشیم.

مدیرعامل توزیع برق استان اردبیل گفت: نه تنها در روزهای گرم تیرماه به پیک بار سال گذشته نرسیدیم بلکه همچنان مصرف برق استان کمتر از 400 مگاوات است و امیدواریم همین روند را شاهد باشیم.

قدیمی با بیان اینکه اکثر ادارات با توجه به تغییر ساعات کاری الگوی مصرف ارائه شده را رعایت کردند، افزود: انتظار می رود سایر ادارات نیز به این جمع بپیوندند و در فصل گرم تابستان با کاهش 30 درصدی در زمان اداری و 60 درصدی در ساعات غیر اداری شرکت برق را در پایداری منابع برق کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق مصرفی در استان اردبیل صعودی نیست

برق مصرفی در استان اردبیل صعودی نیست