مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 08:302023-07-02سياسي

ایجاد دپارتمان توسعه محصول و فناوری در کلینیک کسب و کار استان یزد


مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد با اشاره به توجه به توسعه فناوری به عنوان یکی از برنامه های شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد گفت: دپارتمان توسعه فناوری با هدف توانمندسازی مشاورین حوزه فناوری و کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی در کلینیک کسب و کار یزد تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان، محمد دهقان  با اشاره به توجه به توسعه فناوری به عنوان یکی از برنامه های شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد اظهار کرد: دپارتمان توسعه فناوری با هدف توانمندسازی مشاورین حوزه فناوری و کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی در کلینیک کسب و کار یزد تشکیل شد.

وی افزود: نیازسنجی و برگزاری دوره های آموزشی با محوریت توسعه محصول و فناوری، مشاوره ایجاد نظام نوآوری(واحد تحقیق و توسعه) در واحدهای صنعتی متقاضی، مشاوره در جهت دانش بنیان شدن واحدهای صنعتی مستعد، شناسایی و رفع نیازهای فناورانه مهمترین برنامه هایی است که در دستور کار این دپارتمان قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد با اشاره به برگزاری اولین نشست اعضای دپارتمان توسعه فناوری تصریح کرد: این جلسه با هدف شناسایی ظرفیت های مشاورین این حوزه تشکیل و مقرر گردید جلسات این دپارتمان بصورت مستمر و ماهیانه برگزار گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد دپارتمان توسعه محصول و فناوری در کلینیک کسب و کار استان یزد

ایجاد دپارتمان توسعه محصول و فناوری در کلینیک کسب و کار استان یزد