مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-05اقتصادي

دستاوردهای صادراتی صنعت بازی ایران در مسکو معرفی شد


نماینده بنیاد ملی بازی های رایانه ای با حضور در کنفرانس همکاری های بین المللی بازی های رایانه ای در مسکو به معرفی صنعت بازی ایران و دستاوردهای صادراتی آن پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سجاد مقدم مدیر بخش بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای که به عنوان نماینده بنیاد ملی بازی های رایانه ای برای شرکت در هفته فرهنگی ایران در روسیه در مسکو به سر می برد، با حضور در کنفرانس همکاری های بین المللی بازی های رایانه ای که توسط سازمان توسعه صنعت بازی های رایانه ای روسیه برگزار شد، ضمن معرفی صنعت بازی ایران و آخرین آمار میزان مصرف بازی های ویدئویی در ایران، درباره نظام رده بندی سنی بازی های رایانه ای ایران، انستیتو ملی بازی سازی و مرکز رشد بازی سازی بنیاد ملی بازی های رایانه ای به عنوان نهاد متولی صنعت بازی ایران پرداخت.

در این کنفرانس حضوری که به صورت آنلاین نیز برای علاقه مندان پخش شد، علاوه بر نماینده بنیاد ملی بازی های رایانه ای، الکساندر بادروف معاون مدیرعامل سازمان توسعه صنعت بازی های رایانه ای روسیه و نمایندگانی از ناشران و بازی سازان روسیه نیز حضور داشتند.

مدیر بخش بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای همچنین در این کنفرانس به معرفی تعدادی از شرکت های بازی ساز ایرانی و دستاوردهای صادراتی آنها در نشر بازی و جذب کارب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای صادراتی صنعت بازی ایران در مسکو معرفی شد

دستاوردهای صادراتی صنعت بازی ایران در مسکو معرفی شد