مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:452023-07-08اقتصادي

دعوت از سرمایه گذاران برای دریافت اراضی کشاورزی با شرایط ویژه


بنیاد برکت از تمامی سرمایه گذاران برای دریافت اراضی با شرایط ویژه در 14 استان کشور دعوت میکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه امسال ما به طور ویژه در دو زنجیره از کسب و کارها در حوزه های کشاورزی حمایت می کنیم و از آبزی پروری و شیلات هم در قالب این زنجیره حمایت خواهد شد، افزود: بیش از 50 درصد کارهای بنیاد برکت در این دو بخش اجرا می شود.

ترکمانه تصریح کرد: امروز یک تفاهم نامه با شرکت های شهرک های کشاورزی به امضا رسید تا از ظرفیت های خوب در حوزه کشاورزی استفاده شود و بنیاد برکت در قالب این طرح از تمامی کار آفرینان در این حوزه حمایت خواهد کرد.

مدیر عامل بنیاد برکت تصریح کرد: در 14 استان در مرحله ابتدایی این طرح اجرا می شود افزود: سرمایه گذاران می توانند با مراجعه به تارنمای بنیاد برکت کارهای خود را ثبت کنند و از مزایای خود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تا به امروز در حوزه کشاورزی 140 هزار طرح اقتصادی اجتماعی انجام داد شده است افزود: تاکنون 30 همت سرمایه گذاری و 540 هزار فرصت شغلی تا کنون ایجاد شده است.

,d افزود: بنیاد برکت امسال قرار است حدود 30 هزار طرح اقتصادی و 70 هزار فرصت شغلی ایجاد می شود که این اقدام ادامه خواهد داشت و در قالب این اتفاق خوب بهترین تسهیلات هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از سرمایه گذاران برای دریافت اراضی کشاورزی با شرایط ویژه

دعوت از سرمایه گذاران برای دریافت اراضی کشاورزی با شرایط ویژه