مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-04اقتصادي

مطالبات پیمانکاران میراث فرهنگی استان بوشهر در حال تسویه است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: مطالبات تمامی بدهکاران این اداره کل یکی پس از دیگری در حال تسویه شدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل سجادی منش صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم از بدو شروع کار تاکنون تسویه مطالبات عقب افتاده گذشته به پیمانکاران دستگاه های اجرایی بوده است.

وی افزود: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر از آغاز به کار دولت سیزدهم با بدهی زیادی مربوط به سنوات گذشته مواجه بوده که با درایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی تا کنون 70 درصد از بدهی های رسوب شده از سال های 1390 تا 1400 را با پیگیری های مکرر از منابع استانی و ملی تسویه کرده است و مابقی مطالبات در دست پرداخت است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر اضافه کرد: یکی از پیمانکاران این اداره کل که مطالبه ای مربوط به سال های گذشته داشته است و می بایست در همان دوران پرداخت می شد، با مراجعه به مرجع قضایی اقدام به شکایت و اخذ رأی می کند.

وی خاطرنشان کرد: روند پیش بینی اعتبار و پرداخت بدهی ایشان در دستور کار این اداره کل قرار گرفته و واریز بدهی در آینده نزدیک صورت خواهد گرفت که این موارد به اطلاع طلبکار رسانده می شود ولی ایشان در یوم جاری به اداره کل مراجعه می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات پیمانکاران میراث فرهنگی استان بوشهر در حال تسویه است

مطالبات پیمانکاران میراث فرهنگی استان بوشهر در حال تسویه است