مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 14:482023-07-12اجتماعي

کیسه های پلاستیکی تهدیدی برای محیط زیست


مدیرکل دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست به مناسبت روز جهانی بدون پلاستیک با اشاره به سهم آلودگی های پلاستیکی در محیط زیست به تشریح وضعیت تولید، - مدیرکل دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست به مناسبت روز جهانی بدون پلاستیک با اشاره به سهم آلودگی های پلاستیکی در محیط زیست به تشریح وضعیت تولید، مصرف و آلودگی های زیست محیطی ناشی از مصرف کیسه های پلاستیکی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مهدی خادم ثامنی همزمان با21 تیر ماه مصادف با12 جولای به مناسبت روز جهانی بدون پلاستیک گفت: یکی از دلایل نامگذاری این روز، مصرف بسیارزیاد کیسه های پلاستیکی و از سویی دیگر ماهیت تجزیه ناپذیری این ماده نفتی و آسیب های ناشی از آن بر محیط زیست است.

با توجه به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از طریق رسانه های دیداری و شنیداری همچنین شبکه های مجازی کشور تقریبا بیشتر مردم از آثار زیانبار و مخرب و جبران ناپذیر پلاستیک که پرکاربردترین آن ها، کیسه های پلاستیکی هستند، مطلع شده اند و این آگاهی بخشی نقطه شروع تغییر بینش و رفتار انسان ها نسبت به محیط زیست است.

مدیر کل دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: کیسه های پلاستیکی نمادی از فرهنگ مصرف گرایی در دنیای امروز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیسه های پلاستیکی تهدیدی برای محیط زیست

کیسه های پلاستیکی تهدیدی برای محیط زیست