مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 21:352023-06-26ورزشي

10 جودوکار قمی به اردوی تیم ملی کاتا دعوت شدند


اردوی یک روزه تیم ملی کاتا آقایان با حضور 10 جودوکار قمی 8 تیرماه به میزبانی فدراسیون جودو در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

- محمدحسن سالاری رییس هیات جودو استان قم امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس قم، طی سخنانی اظهار کرد: اردوی یک روزه تیم ملی کاتا با حضور 40 ورزشکار از سراسر کشور از 8 الی 9 تیرماه به میزبانی فدراسیون جودو در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

وی ادامه داد: با اعلام فدراسیون جودو ابوالفضل زینلی، محمدمهدی افشاری، محسن قاسملو، محمدجواد بشارتی نیا، فخرالدین رضایی، مهدی عظیمی، محمدحسن سالاری، محمدرضا صحرایی، محمد احسن و سیدعلی میرسپاسی 10 جودکار قمی حاضر در این اردو خواهند بود.

رییس هیات جودو استان قم با اشاره به برگزاری مسابقات منطقه یک کشوری در پایان تیرماه، بیان کرد: این مسابقات در رده نوجوانان و جوانان با حضور7 تیم از استان های تهران، کرج، شهرستان های تابعه تهران گیلان، قم و سمنان از تاریخ 29 تا 31 تیرماه به میزبانی استان البرز برگزار خواهد شد.

نفرات برتر منتخب در این رقابت ها به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

وی گفت: استان قم در بخش نوجوانان و جوانان این مسابقات با حضور 6 جودوکار شرکت خواهد کرد، در ترکیب تیم قم شاهد 2 ملی پوش خواهیم بود که امیدواریم نتایج قابل قبولی کسب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 جودوکار قمی به اردوی تیم ملی کاتا دعوت شدند

10 جودوکار قمی به اردوی تیم ملی کاتا دعوت شدند