مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 08:502023-07-13اقتصادي

صنعت آبزی پروری استان اردبیل توسعه می یابد


صنعت آبزی پروری استان اردبیل با سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت دولتی توسعه می یابد.

- محمد اله بخش در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه فرصت های سرمایه گذاری در بخش های شیلاتی بسیار متنوع است، اظهار کرد: برای توسعه فعالیت های آبزی پروری با توجه به تنوع فرصت های سرمایه گذاری در زمینه پرورش انواع ماهیان گرمابی، سردابی، خاویاری، زینتی و… اداره کل شیلات استان آماده همکاری و استقبال از سرمایه گذاران بخش خصوصی در این صنعت است.

وی با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی و رفع مشکلات موجود در مسیر سرمایه گذاری این بخش تصریح کرد: قطعاً صنعت شیلات استان با حضور و سرمایه گذاری بخش خصوصی متحول می شود.

مدیرکل شیلات استان اردبیل با تاکید بر ایجاد بسترهای سرمایه گذاری و تسهیل در حوزه های شیلاتی با هدف جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی گفت: اگر چه فعالیت های مختلفی هم اکنون در استان اردبیل در زمینه آبزی پروری انجام شده اما فرصت ها و ظرفیت های موجود در این زمینه بسیار متنوع و دارای قابلیت بهره وری بیشتری است که باید سرمایه گذاران را به سمت آنها تشویق کرد.

اله بخش به اهمیت صنایع شیلاتی اشاره کرد و افزود: اقدامات خوبی در زمینه پرورش ماهیان خاویاری در شمال استان توسط بخش خصوصی انجام شده که این نمونه بسیار خوبی است که سایر سرمایه گذاران بخش خصوصی را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت آبزی پروری استان اردبیل توسعه می یابد

صنعت آبزی پروری استان اردبیل توسعه می یابد