مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 17:052023-07-11سياسي

پلیس با اقتدار در مقابل هنجارشکنان می ایستد


فرمانده انتظامی استان خوزستان با تاکید بر ضرورت کار فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب گفت: پلیس با اقتدار و تمام وجود در مقابل هنجارشکنان و قانون شکنان خواهد ایستاد.

- ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی استان خوزستان با تاکید بر ضرورت کار فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب گفت: پلیس با اقتدار و تمام وجود در مقابل هنجارشکنان و قانون شکنان خواهد ایستاد.

سردار سید محمود میرفیضی در همایش ملی چادرهای آسمانی که امروز (20 تیرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با تبریک عید سعید غدیر خم و ولادت با سعادت حضرت امام موسی کاظم (ع)، اظهار کرد: بر اساس دیدگاه مقام معظم رهبری حجاب یک ضرورت شرعی، واجب الهی و یک امر قانونی است و کشف آن حرام شرعی و سیاسی است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: یکی از وظایف ذاتی و قانونی که پلیس برعهده دارد صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی است که بر اساس منویات مقام معظم رهبری وظیفه خود می داند که اقداماتی را انجام دهد.

وی بر ضرورت کار فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب تاکید کرد و افزود: یکی از کارهای فرهنگی برگزاری همایش هایی همانند همایش چادرهای آسمانی است که به دنبال ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است.

سردار میرفیضی افزود: اهداف همایش چادرهای آسمانی تحکیم بنیاد خانواده، تبیین پیامدها و آسیب های بد حجابی در جامعه و تجلیل از فعالان حوزه عف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس با اقتدار در مقابل هنجارشکنان می ایستد

پلیس با اقتدار در مقابل هنجارشکنان می ایستد