مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 08:152023-06-28اقتصادي

جابجایی کالا در استان بوشهر 21 درصد افزایش یافت


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل استان بوشهر گفت: در سه ماهه ابتدای امسال جابجایی کالا در بوشهر 21 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی شهابی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سه ماهه ابتدای امسال 2 میلیون و 384 هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای استان بوشهر جابجا شد که نسبت به سال قبل 21 درصد رشد داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل استان بوشهر افزود: این میزان جابجایی کالا در قالب 155 هزار سفر بوده که در این شاخص هم شاهد رشد 13 درصدی عملکرد استان نسبت به سه ماهه پارسال هستیم.

وی آمار جابجایی بار در فصل بهار سال قبل در استان را یک میلیون و 965 هزار تن معادل 134 هزار سفر اعلام کرد و یادآور شد: در سال جاری عمده کالاهای حمل شده استان شامل گندم و برنج، محصولات پتروشیمی و پالایشگاهی (پلی اتیلن، انواع گاز مایع، میعانات گازی، پلی استایرین) سیمان، سوخت و گوجه فرنگی بوده است.

شهابی با بیان اینکه بیشترین مقصد جابجایی کالا از بوشهر به سمت تهران در قالب 17 هزار سفر ثبت شده، ادامه داد: خوزستان با 14 هزار سفر، فارس با 14 هزار سفر، مرکزی با پنج هزار سفر و اصفهان چهار هزار سفر در رتبه های بعدی مقصد ناوگان باری بوشهر طی فصل بهار بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی کالا در استان بوشهر 21 درصد افزایش یافت

جابجایی کالا در استان بوشهر 21 درصد افزایش یافت