مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-01اجتماعي

راه اندازی مرکز «فرآموز» با رویکرد مراقبت از مادر و کودک در پایتخت


مدیر کل سلامت شهرداری تهران از رویکرد جدید مراکز «فراموز» پایتخت در سال جاری خبر داد و گفت: مراکز فراموز در رویکرد جدید برای نخستین بار در3 سطح رتبه بندی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حمید صاحب با بیان اینکه کاربری مورد انتظار از مراکز فرآموز بر اساس نیازهای روز جامعه تعریف و عملکرد این مراکز برای رفع این نیازها هدف گذاری شده است، افزود: ضعف ساختار مراقبتی و حمایتی از بدو کودکی با توجه به اهمیت رشدی این گروه سنی، نبود امکان اتصال خدمات داوطلبانه و مردمی به این دسته از کودکان و نیز ضرورت توجه به سنین زیر 6 سال سبب شده است کاربری مراکز فرآموز برالی رفع این نیازها تغییر کند.

صاحب افزود: مراکز فرآموز در سال جاری علاوه بر ارایه خدماتی که تاکنون به گروه سنی 6 تا 12 سال ارایه می کردند به کودکان بدو تولد تا 6 سالگی و مادران آنان خدمات آموزشی، رفتاری ارایه خواهند کرد و این مراکز و کارشناسان آن در کنار مادر کمک می کنند تا دوران قبل از بارداری، حین و بعد از آن و نیز دوره مهم فرزندداری از بدو تولد تا 6 سالگی را به درستی سپری کنند.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران با بیان اینکه توجه به مادران و نیز توجه به رشد و تکامل فرزند از بدو تولد از رویکردهایی است که در مراکز فرآموز به آن توجه شده است، گفت: ایجاد محیط غنی از حس مادرانگی، تأمین احساس امنیت و اعتماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز «فرآموز» با رویکرد مراقبت از مادر و کودک در پایتخت

راه اندازی مرکز «فرآموز» با رویکرد مراقبت از مادر و کودک در پایتخت