مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 15:552023-07-16سياسي

تعداد ناظران انتخابات در استان بوشهر افزایش می یابد


رییس دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در استان بوشهر گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته تعداد ناظران انتخابات در استان بوشهر افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خلیل رضایی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شورای نگهبان عالی ترین جلوه اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی است که به عنوان یک نهاد فراقوه ای، مستقل و بی طرف در عرصه های مورد نظر فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه تفسیر قانون برعهده شورای نگهبان است، گفت: نظارت بر قانون گذاری از لحاظ مطابقت با شرع و قانون، همچنین تعیین صلاحیت کاندیداها در انتخابات های ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی بر عهده این نهاد است.

رییس دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در استان بوشهر با بیان اینکه امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی چهار راهبرد مهم را برای انتخابات مطرح کردند، افزود: همه باید تلاش کنیم راهبردهای مدنظر معظم له را برای مشارکت حداکثری، سلامت، امنیت و رقابت سالم کاندیداها فراهم کنیم.

رضایی با بیان اینکه 11 اسفند ماه امسال شاهد برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری خواهیم بود، گفت: در این زمینه 4200 ناظر در استان بوشهر برای روز اخذ رأی مدنظر است که در حال آموزش های مورد نیاز و تخصصی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد ناظران انتخابات در استان بوشهر افزایش می یابد

تعداد ناظران انتخابات در استان بوشهر افزایش می یابد